Despre cei care încearcă să-mi păteze reputația

Nu îmi place să vorbesc despre oameni și să intru în polemici personale. Având în vedere însă acuzațiile total neadevărate pe care unii le-au lansat în spațiul public, aș dori să prezint câteva lucruri mai puțin cunoscute despre cei care astăzi încearcă cu orice preț să-mi păteze reputația.

 

Primul dintre ei este un „plagiator cu repetiție” și o persoană lipsită de onestitate. A doua persoană este o așa-zisă jurnalistă de investigație mincinoasă și impostoare. Să mă explic. 

 

Actualul rector Universității de Vest din Timișoara, domnul Marilen Pirtea, în 2008, a fost președintele comisiei care mi-a acordat titlul de doctor în științe economice. Atunci nu a găsit nicio problemă cu teza mea. Astăzi, ajuns deputat PNL, face presiuni asupra Comisiei de etică din cadrul Universității pe care o conduce pentru a „lămuri” similitudinile. Mă întreb și eu: oare domnul Pirtea când a fost corect și onest? În 2008 când mă felicita pentru teză sau în 2017/2018 când a intrat în corul acuzatorilor mei? Ce mi se pare foarte ciudat în cazul domniei sale este că s-a aliat împotriva mea tocmai cu jurnalista Emilia Șercan. Această doamnă Șercan mă acuză nu doar pe mine de plagiat, dar culmea, în 2016 făcea o ”anchetă” privind plagiatul domnului Pirtea. În 2016, domnul rector se victimiza. În 2018, a ajuns să pactizeze cu acuzatorul. Cred că asta spune multe despre caracterul domniei sale.


Despre doamna Emilia Şercan se știe că este o impostoare notorie. Ea însăși a recunoscut acest lucru în mod public
De asemenea, este și mincinoasă, pentru că altfel nu putea ajunge lector universitar la Universitatea București. A mințit pentru că nu îndeplinea criteriile minimale, iar unii au închis ochii la minciuna ei. Desigur, în cazul ei nu este nimic grav, minciuna și falsul fiind condamnabile doar la alții. La fel cum nu a fost gravă nici colaborarea extrem de fructuoasă pe care a avut-o cu mogulul ”penal” Sorin Ovidiu Vîntu, ea fiind plătită mărinimos de către acesta din surse despre care ea știa foarte bine că nu sunt legale…

Iată, așadar cine au ajuns să mă arate cu degetul și cine ne dau lecții de moralitate și de corectitudine! 

 

În ceea ce privește teza mea de doctorat, vă asigur că a fost redactată cu respectarea tuturor standardelor de calitate și de etică profesională în vigoare în perioada elaborării tezei și nu există nicio problemă cu ea, indiferent cât vor încerca unii sau alții să arunce cu noroi.

Lasă un comentariu