Referitor la minciunile vehiculate în legătură cu cariera mea academică

Referitor la Ordinul ministrului educației privind retragerea atestatului de abilitare și a calității mele de conducător de doctorat, aș dori să fac următoarele precizări, astfel încât să înțelegeți cu toții cum stau cu adevărat lucrurile în cazul meu.

Consiliul Național de Atestare a Titlurilor și Certificatelor Universitare (CNATCU) nu mi-a cerut niciodată un punct de vedere și nici nu a ținut cont de adeverințele din dosarul de abilitare din care reies foarte limpede că am calitatea de autor principal la toate lucrările din dosarul meu. Singurii care pot stabili calitatea de autor principal sunt autorii lucrării, nici presa și nici altcineva. Mai mult decât atât nu există o procedură legală pentru reverificarea dosarului meu, astfel că Ordinul ministrului educației nr. 5567/2016 nu are nici un fundament legal. Este un document abuziv emis prin forțarea legislației, pe cale de consecință, îl voi ataca în instanța de contencios administrativ. Mai mult decât atât, Ministerul Educației a dat mai întâi pe surse informația către o anumită parte a presei, mai exact săptămânalul ”Bihoreanul”, iar eu nu am fost anunțat asupra începerii re-verificării dosarului și nici ordinul nu mi-a fost adus la cunoștință. Voi contesta procedura prin care s-a acționat în cazul meu și voi solicita în instanță suspendarea și anularea ordinului de ministru.

De asemenea, îmi rezerv dreptul de a da în judecată săptămânalul ”Bihoreanul” pentru calomnie și defăimare. Această publicație cu o reputație îndoielnică încearcă prin toate mijloacele să mă discrediteze, în cel mai recent articol fiind acuzat că aș fi ”impostor” și că aș fi fost ”prins cu hoția”. Într-un stat de drept și cu o lege sănătoasă a presei, o astfel de gazetă nu ar putea publica astfel de minciuni.

Vreau să precizez că nu mi-am acordat singur dreptul de a conduce doctorate. O instituție a statului român mi-a conferit atestatul de abilitare pe baza unui dosar verificat conform procedurii de panelul de specialitate din CNATCU și validat de CNATCU de două ori. Așadar, a spune despre mine că sunt impostor este o minciună. La fel de mincinoasă este și acuzația că aș fi fost prins cu hoția. Nu am furat nimic de la nimeni, afirmațiile redactorului săptămânalului fiind simple speculații prezentate drept evidențe. În paginile aceleiași publicații de scandal, mi se sugerează să fac un ”pas în spate”, ceea ce arată intențiile ascunse ale autorilor.

doctorat

Toate așa-zise ”anchete de presă” și ”dezvăluiri” nu sunt altceva decât o încercare de mă discredita în pragul campaniei electorale. Este o campanie murdară instrumentată de către adversarii mei politici și cei care nu au dorit ca eu sa câștig alegerile pentru funcția de rector și să scot Universitatea din Oradea din zona mediocrității și a subdezvoltării.

Am luat decizia de a candida pentru un nou mandat de senator pentru că am dovedit în ultimii patru ani ca pot fi un parlamentar activ și implicat, care știe să facă legi bune, în interesul oamenilor. Am avut o activitate consistentă atât în plenul Senatului, cât și în comisiile din care am făcut parte: Comisia de Sănătate Publică, sub-comisia pentru populație, comisia specială pentru aderarea la Schengen. Am avut numeroase declarații și interpelări la adresa miniștrilor, am avut 165 de intervenții în plenul Senatului și am inițiat 98 de propuneri legislative, prin care și legea pentru prevenirea si combaterea efectelor consumului produselor din tutun. 

Această activitate parlamentară nu are nicio legătură cu acuzațiile nefondate care mi se aduc, iar planul profesional și activitatea mea de la catedră nu au nimic de a face cu activitatea politică sau parlamentară. Orădenii nu m-au votat și nici nu le cer să mă voteze pentru ceea ce fac la catedră sau la facultate. Le cer să mă judece pentru ceea ce am făcut ca senator și îi rog pe toți să nu se lase manipulați într-un mod atât de grosolan. Personal nu am amestecat niciodată cele două planuri și consider că așa ar trebui să procedeze și mass media, dacă ar fi bine intenționată. Nu este cazul, desigur, la  săptămânalul ”Bihoreanul”, care a dovedit deja că este doar o trompetă a PNL și a conducerii administrative a municipiului Oradea.

Vă mulțumesc tuturor pentru că mă sprijiniți și îmi sunteți aproape.

Un gând despre “Referitor la minciunile vehiculate în legătură cu cariera mea academică

  1. Modus operandi identic cu cel aplicat sotiei mele! Acest ministru, care are tupeul sa sustina ca pe o contributie stiintifica o carte tradusa dintr-o limba de care habar nu are, vrea cu tot dinadinsul sa demonstrze cat este el de corect. Pai plagiat mai mare decat sa traduci o carte, tu necunoscand limba in care s-a scris originalul, nu exista! In primul rand tu nu ai nicio contributie, iar in al doilea rand cineva, bun cunoscator al limbii germane, a facut traducerea. Deci, despre ce vorbim?! Hotul striga hotii! Este cel putin jenant ca sa pretinzi unui rector aflat sub control judiciar sa ia masuri impotriva unui cadru didactic pe baza de ordine de ministru ilegale. Astept un OM in care sa i se ceara rectorului sa-i taie gatul secretarei. Oare va executa ordinul, deoarece vine de la safu sau va considera ca este sub incidenta legii penale si in caz de aplicare a acelui ordin va suferi rigorile legii!????

Lasă un comentariu