9 mai – deschiderea oficială a biroului meu parlamentar

Pe data de 9 mai, de Ziua Europei, doresc să inaugurez în mod oficial biroul meu senatorial din Oradea. El este situat pe Bulevardul Dacia nr. 108, bloc AM6, parter (blocurile Zig Zag).

Și până acum am discutat și m-am întâlnit cu foarte mulți orădeni, fie la sediul PSD Bihor, fie la biroul meu de la facultate. Cei care mă cunosc știu că sunt deschis și disponibil să-i ajut pe toți cei care au nevoie de un sprijin pentru a-și rezolva problemele. Ca dovadă stă și activitatea mea de până acum din Parlament, care se bazează pe preluarea acestor probleme. Ultimul exemplu este interpelarea către Ministerul Sănătății în privința sistării fondurilor pentru testele Papanicolau. Informația despre această problemă a ajuns la mine în urma unei discuții avute cu o doamnă din Oradea care s-a arătat extrem de nemulțumită de faptul că, deși știa că este un test gratuit, la spital i s-au cerut bani pentru a participa la screening.

bodog

Odată cu deschiderea cabinetului meu parlamentar vreau să întăresc și mai mult legătura cu orădenii. Comunicarea permanentă cu cetăţenii din circumscripţie este o abordare benefică pentru ambele părți: eu voi avea satisfacția unei munci parlamentare care răspunde nevoilor și intereselor oamenilor, iar orădenii își vor putea rezolva mai ușor și mai rapid problemele cu care se confruntă în fiecare zi, fie ele de ordin medical sau administrativ. 

Vă aștept să stăm de vorbă într-un cadru plăcut și organizat. Voi reveni cu detalii privind ora la care vom face inaugurarea.