Nu am nimic de ascuns legat de cariera mea academică

Referitor la acuzațiile mincinoase care mi se aduc într-o anumită publicație locală, pentru corecta informare, aș dori să precizez următoarele aspecte:

  • Validarea candidaților pentru funcția de decan al Facultății de Medicină și Farmacie s-a realizat prin votul secret al membrilor Consiliului Facultății în cazul tuturor candidaților înscriși la concurs. A fost un vot democratic în care fiecare a avut dreptul să voteze așa cum i-a dictat conștiința, fără nicio altă interferență. Scorurile obținute de candidați sunt elocvente.
  • Procedura a respectat toate prevederile legale din Carta Universității din Oradea și Publicația de concurs. De asemenea, întregul proces s-a desfășurat ținând cont de punctul de vedere al Departamentului Juridic al Universității și de adresa domnului rector Constantin Bungău, adresă care preciza care sunt actele necesare pentru înscriere la concurs.
  • Referitor la evoluția carierei mele academice, resping ca fiind nefondate și calomnioase toate acuzațiile care mi se aduc. Înainte de a intra în concurs, pentru asigurarea transparenței, toate documentele de înscriere ale candidaților au fost făcute publice pe website-ul universității, iar dosarele au fost supuse verificării și avizării Departamentului de Asigurare a Calității din cadrul  Universității din Oradea. Acest departament verifică îndeplinirea standardelor și nu este compusă din cadre medicale, ci din specialiști ai universității.
  • Respect condițiile legale stabilite de Legea drepturilor de autor și de Ordinul 4478/2011 al Ministerului Educației cu privire la calitatea de autor principal al articolele ISI care au fost luate în considerare pentru promovare și acest lucru a fost documentat în timpul concursului.
  • Vreau să spun răspicat: nu încerc să ascund problemele ”grave” din CV-ul meu pentru că nu am nicio problemă. CV-ul meu este public de ani de zile, el poate fi consultat de oricine dorește. Nu am avut și nici nu am nimic de ascuns.

Doresc să vă mai informez că luni, 23 mai 2016, am solicitat Senatului Universității din Oradea constituirea unei comisii care să analizeze respectarea condițiilor legale în cazul dosarelor mele de concurs, urmând ca rezultatele acestei analize să le fac publice.

 

 

 

Lasă un răspuns

