Mulţumesc tuturor pentru mobilizarea de la votul pentru alegerea rectorului Universităţii din Oradea

Doresc să le mulțumesc tuturor din Universitate pentru mobilizarea exemplară de care au dat dovadă astăzi. Sunt mândru că am astfel de colegi și vă sunt profund recunoscător pentru sprijinul și încrederea acordate. Faptul că la alegerile de azi am obținut cele mai multe voturi ”pentru” mă onorează în mod deosebit și îmi dă certitudinea că universitatea noastră merită toate eforturile mele.

Trebuie să respectăm însă votul democratic și regulamentul alegerilor, iar pe 21 aprilie să ne prezentăm iarăși la vot, de data aceasta într-un număr și mai mare. Sunt sigur că mă voi putea bucura din nou de susținerea dumneavoastră.

590125_590125_alegeri_Universitate_190416.mp4.snapshot.1

Voi folosi următoarele zile pentru a mă reîntâlni cu cât mai mulți dintre cadrele didactice şi studenţii din universitate pentru a vă explica de ce avem nevoie de o nouă conducere, una cu angajament și viziune, de ce avem nevoie de un rector implicat și dinamic, cu inițiativă și deschis dialogului, capabil să mobilizeze resursele umane și materiale necesare pentru dezvoltarea Universității din Oradea. Sper să vă conving că sunt capabil să ofer universității ceea ce i-a lipsit în ultimii ani: o conducere performantă și un leadership autentic.

Personal sunt mai motivat ca niciodată să câștig alegerile pentru funcția de rector al Universității din Oradea și vă îndemn și pe dumneavoastră să rămâneți optimiști și să credeți în șansa acestei universități. Vă asigur că împreună vom reuși să reașezăm Universitatea din Oradea pe baze solide, astfel încât să redevină o mândrie pentru comunitatea care a creat-o și un partener solid și credibil pentru dezvoltarea întregii comunități.

Lasă un răspuns

