Inițiativa legislativă privind reproducerea umană asistată medical a fost votată în unanimitate de către Comisia de Sănătate Publică din Senat

Inițiativa mea legislativă privind reproducerea umană asistată medical a fost votată, astăzi, în unanimitate, de către membrii Comisiei de Sănătate Publică din Senat. Ea va urma procedura parlamentară, urmând să fie supusă dezbaterii și votului plenului; sper ca și acolo să se bucure de aceeași susținere precum cea din comisia de specialitate.  

Inițiativa mea are două obiective majore. Primul obiectiv răspunde unei nevoi a societății: creșterea ratei natalității cu toate consecințele pozitive ce derivă de aici. Cel de-al doilea obiectiv vizează acoperirea vidului legislativ existent în acest domeniu.

bebe

2 gânduri despre “Inițiativa legislativă privind reproducerea umană asistată medical a fost votată în unanimitate de către Comisia de Sănătate Publică din Senat

  1. D-le Senator, v-am trimis în timpul procedurii de consultare publică o serie de observații și sugestii. Spre reamintire, ele se află aici: http://provitabucuresti.ro/activitati/lobby/425-reproducerea-umana-asistata-medical-2013
    Noi nu putem să știm ce formă ați votat și dacă ați ținut cont de propunerile noastre – pe saitul Senatului nu s-a afișat forma adoptată la Comisie – dar dorim să precizăm, încă o dată, că anumite prevederi din proiectul inițial erau/sunt pur și simplu scandaloase. Tragem nădejea că au fost operate modificările de rigoare.
    Cu stimă,

  2. Dle senator va multumesc pt initiativa dvs.sper sa fie aplicata cat mai repede,eu deja nu mai sunt asa tanara,am 38 de ani si sper din toata inima sa fac parte din programul fiv si sa-mi pot tine copilul mult asteptat in brate,si dvs cred ca sunteti parinte si sentimentul de parinte este unic,nu stiu de ce la noi in romania un fiv este ffff scump,pt mine 4000 de euro este ENORM,in viata mea n-am avut si nici n-o sa am acesti bani,va rog din suflet sa ne ajutati,suntem foarte multe cupluri care vor copii dar nu pot sa-i aiba decat prin fiv,va multumesc !

Lasă un răspuns

