Despre facebook și votul care contează

Facebook este un instrument de comunicare nu doar foarte popular, dar și unul, cred eu, foarte eficient și necesar atunci când ai de comunicat un mesaj sau pur și simplu dorești să intri în legătură cu cineva.

Săptămâna trecută mi-am creat și eu o pagină oficială pe acest site cu scopul de a vă ține la curent, în timp real, cu desfășurarea campaniei mele și de a avea în permanență – prin reacțiile dvs – un feedback vizavi de ceea ce întreprindem împreună cu echipa mea. Veți găsi aici, zilnic, fotografii, înregistrări video și relatări despre activitățile mele, despre lucrurile care îmi plac sau care mă interesează.

Trebuie să recunosc că evoluția paginii a fost una peste așteptările mele: foarte repede (în mai puțin de șapte zile) am ajuns la aproape 200 (de like-uri), iar numărul celor care au intrat sub o formă sau alta în contact cu ea a fost de peste 5700. E mult sau e puțin, îmi este greu să apreciez, mai ales că sunt la nivel de începător pe facebook. Ceea ce mă bucură însă este că toate aceste date și statistici arată un anumit interes pentru campania electorală și pentru politică, în general; și mă fac încrezător că până la sfârșitul campaniei electorale, pagina mea va fi una și mai de succes. Iar asta se va reflecta și în numărul mare de participanți la scutinul electoral din 9 decembrie. Pentru că, până la urmă, oricât de activ ai fi în mediul virtual, dacă nu mergi la vot, totul este degeaba. „Contează doar cine votează” nu este doar un slogan ieftin. Este o realitate de care depinde însuși viitorul democrației.

Vă invit, așadar, să dați un LIKE la http://www.facebook.com/florianbodog, iar pe 9 decembrie să veniți la vot.

Mulțumesc anticipat atât pentru like, cât și pentru vot!

2 gânduri despre “Despre facebook și votul care contează

  1. Florin

    Facebook-ul ajuta la comunicare, dar nu vad sa fie cel mai important mijloc. Prea multi votanti nu stiu inca sa se descurce pe net. Intr-un fel sper ca like-urile nu sunt intentia de vot. 200 nu e cine stie ce, desi exista firme care se ocupa exact cu cresterea numarului de like-uri in mod artificial si, desigur, platit. Asta sigur s-a intamplat cu pagina guvernatorului Romaniei care s-a laudat recent, chiar de ziua dumnealui.

    Domnule Bodog, succes in continuare. Aveti sustinearea mea.

    1. Multumesc pentru sprijin si incredere. Facebook si internetul isi au rolul lor bine stabilit, dar ele nu pot suplini comunicarea directa cu oamenii. Tocmai de aceea, in campania mea, voi incerca sa ma intalnesc cu cat mai multi oradeni si sa-i conving de ce trebuie sa voteze USL.

Lasă un răspuns

